مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری :برناردسکی بازیکن مهمی برای یوونتوس خواهد شد؛داگلاس کاستا فوق العاده است

آلگری :برناردسکی بازیکن مهمی برای یوونتوس خواهد شد؛داگلاس کاستا فوق العاده است

ماسیمیلیانو آلگری در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار با کیه وو شرکت کرد و به بررسی شرایط تیم یوونتوس و پاسخ به سوالات خبرنگاران پرداخت.

 

آلگری در گفت و گو با رسانه ها چنین گفت:

 

ترکیب بازی؟

 

باید وضعیت بازیکنان بازگشته از مسابقات ملی و مصدومان را بسنجیم تا تصمیم بگیریم، بعد از تمرین فردا ظهر ترکیب دقیق را مشخص خواهم کرد. فردا بلیز ماتوئیدی و میرالم پیانیچ بازی را از ابتدا آغاز خواهند کرد اما من باید ارزیابی کنم که هافبکی دیگری را در کنار آنها برای بازی فردا در ترکیب قرار دهم یا نه.

 

وضعیت مصدومان؟

 

سامی خدیرا و کلودیو مارکیزیو برای بازی فردا در دسترس نیستند اما ما امیدوار به بازگشت جورجیو کیه لینی برای بازی با بارسلونا هستیم.

 

چه کسی در درون دروازه قرار خواهد گرفت؟

 

جی جی بوفون فردا استراحت می کند و ووچیچ شزنی بازی خواهد کرد.

 

بارتزالی؟

 

آندرآ بارتزالی پس از دو روز استراحت به تمرینات برگشته است. او در دسترس خواهد بود و مشکلی ندارد.

 

وضعیت کیه وو؟

 

کیه وو یک تیم خوب سازمان یافته است که سال ها در سری آ خوب عمل کرده است. این یک بازی دشوار است به ویژه بخاطر این که در اول فصل است، آنها در بازی اول خود در لیگ اودینیزه را شکست دادند و در بازی دوم هم با اختلاف یک گل مغلوب لاتزیو شدند. فردا آزمون مهمی برای ماست و ما باید سه امتیاز بازی را بگیریم. هدف ما پیروزی در بازی فرداست.

 

برناردسکی و بنتاگور؟

 

رودریگو بنتاگور ممکن است به خوبی با میرالم پیانیچ در میانه میدان هماهنگ شود و خوب کار کند، زیرا او باهوش است و توانایی بالایی دارد. اما ما نمی خواهیم همه مسئولیت ها رو بر عهده او بگذاریم زیرا او هنوز یک پسرک جوان است اما با کیفیت عالی و از همه مهم تر شخصیت و اخلاق عالیی دارد. من خوشحالم که آنها را در اختیار دارم اما معتقد هستم او مانند فدریکو برناردسکی با وجود پتانسیل فنی بالا نیاز به زمان دارند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

 

آلگری درباره برناردسکی ادامه داد:

 

فدریکو برناردسکی هرروز درحال پیشرفت و بهتر شدن است و مطمئنا بازیکن مهمی برای یوونتوس خواهد بود اما او باید مانند هر جوان دیگری که به یووه می پیوندد مسیر خودش را طی کند، دیبالا نیز در ابتدا از روی نیمکت کار را دنبال می کرد.

 

آیا برناردسکی فردا بازی خواهد کرد؟

 

من هنوز تصمیم نگرفته ام فدریکو در ترکیب فردا قرار بگیرد یا نه، همچنین داگلاس کاستا نیز در دسترس است.

 

داگلاس کاستا؟

 

داگلاس کاستا یک مرد است که قدرت حمل توپ و تکنیک بالایی دارد و می تواند هربازیکنی را از پیش رو بردارد. او یک بازیکن فوق العاده است.

 

بارسلونا؟

 

در حال حاضر بازی فردا با کیه وو و پیروزی در آن دیدار برای ما مهم تر است، پی از بازی فردا به بازی برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا فکر می کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: